Υπάλληλος Γραφείου - Υπεύθυνη -ος Eξυπηρέτησης Πελατών € 900 (Περιστερι)
Κωδικός αγγελίας: 108531-4-72746
♥Αποθήκευση στις αγαπημένες
Ωράριο εργασίας:
* Δευτέρα-Παρασκευή 11:00-18:00 & Κυριακή 14:00-17:30
Αρμοδιότητες :
* Καθημερινή επικοινωνία με πελάτες και προμηθευτές.
* Διαχείριση παραγγελιών, προσφορών, τιμολογήσεων, παραλαβών και
παραδόσεων.
* Παρακολούθηση πωλήσεων - εισπράξεων αγορών - πληρωμών.
* Τήρηση καταστάσεων προτύπων υγιεινής και ασφάλειας τροφίμων ISO 22000.
Απαιτήσεις :
* Αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία ως Υπεύθυνη εμπορικής διαχείρισης
και εξυπηρέτησης πελατών.
* Πολύ καλές επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες.
* Εξοικείωση με τη χρήση Η/Υ και την χρήση εμπορικής διαχείρισης
(EPSILON Pylon),
* Γνώση διακίνησης τιμολόγησης και ορθής έκδοσης παραστατικών.
* Πρακτική εμπειρία στην επικοινωνία με πελάτες και στην επίλυση κρίσεων.
* Εξαιρετική διαχείριση χρόνου και αντίληψης προτεραιοτήτων.
* Εμπειρία στη διαχείριση πολλαπλών ταυτόχρονων διαδικασιών.
Παροχές:
* Άμεση πρόσληψη σε θέση πλήρους απασχόλησης.
* Πλήρης ασφάλιση ΙΚΑ.
* Προοπτικές εξέλιξης.
* Ευχάριστοι χώροι εργασίας, εύκολα προσβάσιμοι.Προσφέρω θέση εργασίας με μισθό 900 ευρώ
Εργασία πλήρους απασχόλησης
Με σύναψη συμβολαίου
Αγγελιοδότης: Επαγγελματίας / Επιχείρηση (Εγγεγραμμένος χρήστης → Καρτέλα μέλους (Προφίλ, Αγγελίες))
Τύπος αγγελίας: Προσφορά (Θέλω να προσλάβω κάποιον - προσφορά θέσης εργασίας)
X Διαγραφή αγγελίας ⚑ Σήμανση / αναφορά αγγελίας
→ Χρήσιμες συμβουλές για ασφαλείς συναλλαγές ←